یک کارشناس مسائل منطقه گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان مسائل نظامی، عملیان شب گذشته به عنوان یک رکورد حملات پهپادی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۴۵۲۱۵۳

سعدالله زارعی در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: پس از چندین روز هراسی که بر سرزمین‌های اشغالی و شهروندان رژیم صهیونیستی حاکم شده بود، عملیات شب گذشته آغاز شد و به اذعان مقامات این رژیم بیش از ۳۳۰ موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌ های اشغالی شلیک شد که بخش اعظم این پهپادها به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

وی تصریح کرد: به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل نظامی، این عملیات به عنوان یک رکورد حملات پهپادی به شمار می‌آید.

زارعی با بیان اینکه در این عملیات شاهد بودیم که پرتاپ های پهپادها و موشک‌ها از نقاط مختلف کشور انجام شد افزود: این نشان داد طراحی و برنامه ریزی این عملیات یک طراحی صبورانه بود که با بردباری بسیار خاصی انجام شد.

این کارشناس مسائل منطقه گفت: سپاه پاسداران بلافاصله پس از عملیات و در حین عملیات دو بیانیه صادر کرد که تمام نکات را به طرف‌های مقابل گوشزد و اعلام کرد که اگر از هر کشور و جغرافیایی علیه ایران استفاده شود، قطعاً با پاسخ سخت ایران همراه خواهد بود.

وی ادامه داد:  جمهوری اسلامی ایران به مقامات کاخ سفید و رؤسای کشورهای اروپایی گوشزد کرده که نباید به این موضوع ورود کنند چرا که اگر اقدامی انجام دهند، ایران از توانمندی‌های لازم به صورت مستقیم یا گروه‌های مقاومت در منطقه، برخوردار است و منافع آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها